Sal de colors


Fa dues tardes que plou a la tarda, just a la sortida de l'escola. Així que per avui he improvisat una manualitat que jo de petita feia molt. Pintar sal i posar-la en pots de vidre transparent. 


Necessitem sal, guixos de colors, pots de vidre i res més!
Poseu una petita quantitat de sal en un superfície plana, podeu cobrir-la amb paper de diari o paper de cuina. Amb el guix pla comenceu a rascar la sal en vàries direccions fins que quedi del color que vulgueu.


A mesura que aneu fent podeu anar posant la sal de colors al vostre pot de vidre transparent. La podeu posar plana, o fent muntanyetes. A fer volar la imaginació!




Aquest és el primer pot de sal de colors del Marc, segur que no serà l'últim!


4 comentaris:

  1. Quins records! jo de petita me n'havia fet un fart de pintar sal amb guixos...tenia un munt de pots! era el meu regal estrella per pares, tiets...etc A més recordo que submergia un pal de pintxo i estirant a munt i a vall donava formes a la sal!
    Els clàssics no moren mai! un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, jo també!! Combinava colors, feia franges rectes... i intentava fer palmeres :D Visca els clàssics!!

      Elimina
  2. Jo ho vaig aprendre a fer a unes colonies a les que vaig anar de petita i amb els meus peques ho he fet un parell de cops, repetirem dintre de poc, m'has fet entrar ganes ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo encara no ho havia fet, veia al Marc un pèl petit, però se'n va sortir súper bé!!

      Elimina

Gràcies pels comentaris!