Dracs de Sant Jordi (II)


Aquest any ens avancem uns dies i ja hem fet els nostres dracs de Sant Jordi (l'any passat vam fer aquest). Un per jugar i una postal per penjar. 

Per fer la postal del drac, ja ho veieu, només hem d'estampar la mà i després fer unes crestes i un foc amb un dit. Hi enganxem un ull i ja tenim la nostra postal de Sant Jordi.


El material que necessitem pel drac de bufar és ben senzill:
- 1 rotlle de paper del wc
- 2 ulls d'enganxar
- una mica de cotó fluix
- pintura verda (o groga i blava)
- paper de cel·lofana o de seda vermell o taronja.
- cola de barra


I mans a l'obra! Primer pintem el tub, amb pinzells o amb esponges o amb els dits.
Ho deixem assecar una mica i hi enganxem unes boles de cotó fluix, on enganxem els ulls. Hi pintem uns orificis amb un retolador negre.
Després fem unes tires de paper de cel·lofana i les enganxem per dintre el tub.


I ja està! Ja podem gaudir del nostre drac i bufar ben fort perquè el drac escupi foc. El Marc anava cantant: "Un drac ferotge, per la boca, treu foc, treu foc. No menja pa, ni menja coca, treu foc, treu foc".

7 comentaris:

  1. Que xulo! Vaig veure la idea del tub de paper higiènic a Pinterest i em va encantar, és genial. A la meva llista de projectes pendents!

    ResponElimina
  2. Ai! Sóc la Margarida! D'agulles de cap.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que fariem sense Pinterest!! Jo també ho vaig veure, és que tot està allà, eh?

      Elimina
  3. Què xulo!!! Em sembla que ho provarem aquests dies de vacances que estarem per casa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, si, proveu-ho! Per cert, heu vingut al Torrent de Colobrers?

      Elimina
  4. Ostres, que tregui foc de veritat em sembla una idea excel.lent! Ho tindré present!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, oi? L'heu fet? Sino ja teniu manualitat per l'any que ve! :D

      Elimina

Gràcies pels comentaris!