Sorteig d'aniversari

Fotografia d'El blog de Dmc

Avui fa un any que vaig començar l'aventura del blog i em fa moltíssima il·lusió fer un sorteig per celebrar-ho amb tots vosaltres.

I més il·lusió em fa dir-vos, que gràcies a DMC sortejo dos cabdells Woolly i unes agulles de bambú pintades a mà!

Per participar només cal que ompliu aquest formulari amb el vostre nom i email, si a més a més em voleu fer un like a facebook o deixar-me un comentari, estaré encantadíssima però no és condició per entrar en el sorteig. Teniu temps fins el diumenge 26 de gener, el dilluns 27 faré el sorteig.

Espero que hi participeu i que tingueu moltíssima sort!

Edito el post, ja que no he posat que només poden participar els residents a Espanya, disculpeu.

46 comentaris:

  1. Congratulations with the 'birthday' of your blog! Looking forward to many more blogposts! (Ps: I filled out the form, but I live quite far away from you...)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you very much but can only participate residents in Spain, sorry! Thanks for following! xxx

      Elimina
  2. apuntadaaaaa!!!

    enhorabona per l'aniversari!!!

    patunarru!

    ResponElimina
  3. Encantadisima de descobrir-te! Per molts anys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! L'encantament és mutu, el teu blog és genial!
      Sort en el sorteig!

      Elimina
  4. Yo también me apunto y además también te sigo en Facebook, encantada de encontrarte si quieres venir a visitar mi blog http://loscrochetinesderaki.blogspot.com.es/
    Besotes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por participar,
      ahora me paso por tu blog, claro!
      Suerte!

      Elimina
  5. Toc toc! Vinc aquí convidada per la Sonieta... se puede? :-)
    Feliç bloganiversari!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Endavaaant!! Moltes gràcies i moltíssima sort!!

      Elimina
  6. Felicidades por ese añito del blog, te deseo que sean muchos más!!!
    Ya me he apuntado al sorteo, a ver si hay suertecilla y pruebo esos ovillos, que mi mercería aún no los tienen y ni saben cuando, jejeje...
    Besitos...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias!!!
      Que tengas mucha suerte en el sorteo, aunque si no te toca seguramente la puedes comprar online.

      Elimina
  7. Respostes
    1. Moltíssimes gracies!!
      i moltíssmia sort!

      Elimina
  8. Que estupendo! Y michas felicidades por el aniversario! Sigue así haciendo cosas tan bonita :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias! Espero poder seguir almenos haciendo lo mismo ;P
      Mucha suerte!

      Elimina
  9. Participo!!!, i aviam si tnc una mica de sort i em faig amb aquestes llanes tan fantàstiques, ja les conec i m'encanta aquesta llana
    Et vaig descobrir per casualitat i des de aquell dia em vaig quedar, m'encanta el blog, pel contingut i pel disseny. Jo també tinc un blog i estaria encantada de que el visitessis, seria tot un plaer.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! Les llanes són genials, si!
      Moltíssimes gràcies, ara mateix em paso pel tu blog!
      Espero que tinguis molta sort!

      Elimina
  10. Uau! Quin sorteig més xulo! I això només és el començament...Moltes felicitats Laia, espero poder seguir-te llegint molts anys més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, eh! Les llanes són molt maques i les agulles són precioses. Espero seguir almenys com fins ara... Moltes gràcies i moltíssima sort!

      Elimina
  11. Felicidades por ese año de blog, yo también tengo uno que empecé hace poquito si te quieres pasar es lasmanualidadesdesonia.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias. Todo tiene un principio, ahora me paso por tu blog!
      Suerte!

      Elimina
  12. Moltes felicitats per aquest primer aniversari!!! Fa poquet que et vaig descobrir però et segueixo des d'aleshores!!! A veure si tinc sort, que es llanes m'agraden, però les agulles em xiflen!!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!!
      Siii, les llanes són molt xules i les agulles xulíssimes ;P
      Moltíssima sort!!!

      Elimina
  13. Felicidades por el primer año!!! :-)

    ResponElimina
  14. Yo te acabo de descubrir, no me puedo resistir a participar, que lanas y que agujas más monerrimas!!! Feliz cumpleblog!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encantada!! Muchísimas gracias i espero que tengas mucha surte!

      Elimina
  15. Hola Laia! Quin blog més xulo tens! I quines manetes! :) Si em permets, et segueixo i el penjaré al meu blog (que fa poquet que l'he estrenat :P )

    Felicitats pel "cumple" i a fer-ne molts més anys, eh?

    Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Ara em passo a xafardejar el teu blog, que tinguis moltíssima sort!!

      Elimina
  16. Felicitats LAia per l'aniversari!!!!
    He posat una entrada al meu blog perque vingui encara mes gent. Com més serem més riurem....

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. I taaaaaant! Genial!
      Moltes gràcies i moltíssima sort!!

      Elimina
  17. Hola, moltes felicitats per aquest primer any i que siguin molts més!! No coneixia el teu bloc però he arribat de casualitat i per aquí em quedaré per no perdre'm res. M'encanta el sorteig...a veure si hi ha sort!
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!!! M'encanten les casualitats ;P
      Molta sort!

      Elimina
  18. Hola Laia!!
    Moltes Felicitats per aquest primer aniversari!! He conegut el teu bloc pel d'una amiga i m'ha agradat molt. Em quedo per aquí per anar veient el que fas!!
    M'encantaria participar al teu sorteig!!
    Quan vulguis pots passar-te per la meva caseta virtual, seràs benvinguda sempre!!
    Comparteixo el teu sorteig al meu bloc!!

    Una abraçada!!

    Marta ♥

    3de2-cat.blogspot.com.es

    ResponElimina
  19. Hola, per molts anys, espero seguir-te com a mínim 10 anys més !!

    ResponElimina
  20. Felicidades por tu blog, ojala sea la agraciada, te sigo aqui y en el face, yo tengo una pag que es broches y otros potingos, sin te apetece te invito a pasar, un saldo

    ResponElimina
  21. Moltisimes felicitats per aquest anyet a la xarxa!!!!! I espero que per mooooooooolts anys mes!!! Ja m'he apuntat a veure si tinc sort!!!
    Un petonet ben gros bonica!

    ResponElimina
  22. Muchísimas felicidades. Y a ver sí tengo suerte

    ResponElimina
  23. Moltes felicitats. Aquest blog ja es un gran premi!

    ResponElimina
  24. Apuntada!!! Moltes felicitats per l'aniversari!!!

    ResponElimina

Gràcies pels comentaris!