Corona de feltre



Aquest diumenge va ser el segon aniversari del Marc i em feia molta il·lusió fer-li una corona. Després de molt mirar em vaig decidir per seguir aquest tutorial de Melimelum.




No havia fet mai aplicacions i em va agradar molt això de retallar i enganxar les formes que vulguis on vulguis, molt pràctic! Vaig fer-li uns cotxes que li van encantar.




La màquina de cosir va decidir que les dues parts de la base de la corona eren molt gruixudes i després de partir dues agulles vaig haver de cosir-la a mà. Amb el que m'havia costat d'enfilar-la!

Em va faltar de folrar una miqueta la goma de darrera, però bé, estic contenta i el Marc més!


6 comentaris:

  1. Laiaaa, t'ha quedat molt bonica la corona!! Em fa moltissima il.lusió veure que hi ha gent que segueix els meus tutorials! Moltissimes gràcies per enllaçar-me el blog i felicitats pels dos anys d'en Marc!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moooltes gràcieees!!! El tutorial és genial, molt ben explicat i amb bones fotos! Em va anar perfecte tot i els entrebancs amb la màquina de cosir, me'n vaig sortir força bé!

      Elimina
  2. Preciosa corona! Veo que eres toda una artista...Será difícil estar al nivel que mereces en tu regalito-sorpresa del miniswap navideño de Wasel Wasel! Me esforzaré al máximo para sorprenderte! De momento, le estoy poniendo un montonazo de cariño. OH, OH, OH!

    Tu sorprendedor/a

    ResponElimina
  3. Molt xula!! jo en vaig fer una de tela, i crec que així queda molt millor!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo la volia fer de tela però al veure les de Melimelum em vaig enamorar, i el tutorial és genial, així que a la pròxima ja saps!

      Elimina
  4. Hola, hem podries pasar el tutorial siusplau?

    ResponElimina

Gràcies pels comentaris!